ماه من...


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

 
ماه من غصه چرا؟
آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز 
 
مثل آن روز نخست
 
گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد
 
یا زمینی را که دلش از سردی شبهای خزان
 
نه شکست نه گرفت!
 
بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید
 
ودر آغاز بهار ،دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت! 
 
ماه من غصه چرا؟
 
تو مرا داری ومن هر شب وروز
 
آرزویم همه خوشبختی توست
 
ماه من!دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن
 
کار آنهایی نیست که خدا را دارند 
 
ماه من!غم و اندوه اگر هم روزی ،مثل باران بارید
 
دل شیشه ای ات،از لب پنجره ی عشق زمین خورد و شکست
 
با نگاهت به خدا چتر شادی واکن
 
و بگو بادل خود،که خدا هست،که خدا هست
 
او همانی است که در تارترین لحظه شب،راه نورانی امید نشانم می داد 
 
او همانی ست که هر لحظه دلش می خواهد همه زندگی ام غرق شادی باشد.
 
او همانی است که من عاشق اویم.

 



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت12:27---23 شهريور 1392
وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشه بیشتر تنهاست

چون به هیچکس جز همان آدم فکر نمی کنه !


هانیهــــــــ...
ساعت19:11---14 شهريور 1392
گــــاهى بى هيــــــــچ بهانه كسى را دوست دارى ... ,
امــــــــا ... .
گــــاهى با هــــــــزار دليل هم نميتوانى يكى را دوست داشته باشى...

** تک و تنها **


pooya
ساعت12:16---9 شهريور 1392
اگر روزی آمدی و دیدی من در این دنیا نیستم،
دیگر دنبال من نگرد که من در قلب تو هستم.


کتی
ساعت10:07---9 شهريور 1392
گذار تــــ♥ـــوבر قاب چَشمانـَم باشے...
گُماטּ نَڪـטּ ایـטּ لَحظـﮧ ـها را ماننـב گُذشتـﮧ سِپَرے میڪـنم
این ثانیه ـها پُر است از بغضهایے ڪـﮧ مُنتَظرِ בیـבن تا بشڪـنند
ڪــاش مے دیـدمت...!


فرزانه
ساعت10:45---5 شهريور 1392
اقرار میکنم اینجا بدون تو...
حتی برای "آه" کشیدن هم هوا کم است...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 3 شهريور 1392 21:8 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§