من......


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

من در رقص نگاه مهتاب، فقط نگاه تو را دیدم.

 

ستاره ها را به ضیاقت انتظارم دعوت کردم.

 

کوچه سرشار از انتظار من است.

 

هوا بوی دلتنگی مرا می دهد و من هنوز بیقرارم.

 

مهتاب با اندوهی نقره ای رنگ گفت:

 

«منتظر مباش، او بر نمی گردد!»

 

نه! نه! نه! ...

 

این را من هزار بار گفتم: نه!

 

انتظار من بهانه ی بودن من است

 

می دانم

تو می آیی و من چشمانم را فرش زیر پای آمدنت می کنم.



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت10:59---9 شهريور 1392
نیوتن باز هم که حرفت 3شد..... من با اعتماد به قانون سوم تو نیرویی به اندازه عشق به او وارد کردم اما او با حرف هاش نیرویی به اندازه مرگ به من وارد کرد.عشق و مرگ کجا مساوی بود من که نفهمیدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ღ♥ღشمیم عشقღ♥ღ
ساعت21:39---21 مرداد 1392
سلاممم اجی جونم شرمنده که بهت سرنزدم ی مدتی نتم قطعه الانم از خونه خاله جوووووووووووونم بهت نظر میدمم عسیسممم منو فلاموش نکنیاااااا

hedye
ساعت16:38---21 مرداد 1392
تنهایی یعنی : بی خیال است ، همان کسی که تمام خیال من است .
تنهایی یعنی : آرزو کنی یکی صدات کنه حتی اشتباهی
تنهایی یعنی : بیشتر از اینکه کنارم باشی ، در یادم باشی .
تنهایی یعنی : حتی وقتی که بی محلی می کنی ، سردی ، بخوام کنارم باشی .
تنهایی یعنی : خاموشی در اوج نور ، سکوت در اوج فریاد ... .
تنهایی یعنی : با خِیلیا بخندی ولی انتظار یک لبخند از یک نفر که پیشت نیست رو داشته باشی.


naeeme
ساعت15:37---21 مرداد 1392
فـرهنـگ لـغـتهــا نـیـاز بـه ویــرایــش دارند !
بـرای مـعنی دلـتـنـگی
احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت، دلتنـگی یــعنـــی تـــو . . .


kati
ساعت23:24---20 مرداد 1392
هزار سال به سوی تو آمدم ,
افسوس !
هنوز دوری ! دور از من , ای اميد محال
هنوز دوری , آه , از هميشه دورتری !
هميشه , اما , در من کسی نويد می دهد
که می رسم به تو !
شايد هزار سال ديگر !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 20 مرداد 1392 20:4 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§