سکوت...


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

سکوت گاهی یعنی :
سـ+ــیـــاهی
کـــ+ــدورت
و
تــــ+ــنهایی
من عاشق سکوتم اما ؛
 
همین است که از سکوت گاه گاهن بیزار میشوم..
 


نظرات شما عزیزان:

حجت
ساعت13:43---25 مرداد 1392



چو نیکو بنگری در اصل این کار هم او بیننده هم دیده است و دیدار



حدیث قدسی این معنی بیان کرد "وبی یسمع و بی یبصر" عیان کرد



جهان را سربه سر آیینه میدان به هر یک ذره ای صد مهر تابان



اگر یک ذره را دل بر شکافی برون آید از آن صد بهر صافی



به هر جزیی زخاک ار بنگری راست هزاران آدم اندر وی هویداست



به اعضا پشه ای همچند پیل است در اسما قطره ای مانند نیل است



درون حبه ای صد خرمن آمد جهانی در دل یک ارزن آمد



به پر پشه ای در جای جانی درون نقطه ی چشم آسمانی



بدین خردی که آمد حبه ی دل خداوند دو عالم راست منزل



در او در جمع گشته هر دو عالم گهی ابلیس گردد گاه آدم



ببین عالم همه در هم سرشته ملک در دید و شیطان در فرشته



اگر یک ذره را برگیری از جای خلل یابد همه عالم سرا پای



همه سرگشته و یک جز از ایشان برون ننهاده پا از حد امکان



همه در جنبش و دایم در آرام نه آغاز یکی پیدا نه انجام



همه از ذرات خود پیوسته آگاه وز آنجا راه برده تا به درگاه



به زیر پرده ی هر ذره پنهان جمال جان فزای روی جانان



alonetakstar
ساعت13:07---25 مرداد 1392
من از این مردم بی عار بدم می‌آید *

از مکافات، از آزار بدم می‌آید *

سنگ‌ها از در و دیوار به ما بد کردند *

تا ابد از در و دیوار بدم می‌آید *

ذبح را آب نداده جلویم سر نبرید *

تا قیامت من از این کار بدم می‌آید *

محمل عمه‌ی ما را چقدر هل دادند *

به خدا از سر بازار بدم می‌آید {-31-}


اجــــــی محـــــدثــــــه
ساعت13:03---25 مرداد 1392
سکوت باحاله

فرزانه
ساعت12:58---25 مرداد 1392
صدای دهل که هیچ...
صور اسرافیل هم بیدارش نمیکند این بخت به خواب رفته مرا...


naeeme
ساعت12:39---25 مرداد 1392


یه وقتایی سکوت علامت رضایت نیست...
طرف داره فکر می کنه، چطوری بگه ناراضیه
که به کسی بر نخوره!!


mahdie khanoom
ساعت10:25---25 مرداد 1392
دیـــــــگر



استــفــاده نمی کنــم



از میــم مالکــیـــت !!!



شـــب بـخـیــــــر



عـزیــزش


غریبه
ساعت1:04---25 مرداد 1392
قربونه تو که همش بهم سر میزنی
پاسخ:فدای تو داداشمی:*


raha
ساعت16:48---24 مرداد 1392


«دوستت دارم» هايت را به کسي نگو



نگه دار براي خودم



من جانم را براي شنيدنش



کنار گذاشته ام!



میسی آجی چیکا کنم حالم بده دیگ...........
پاسخ:آجی به فدات


naeeme
ساعت14:54---24 مرداد 1392
برایت خواهم نوشت:
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند
برایت خواهم نوشت:
از حدیث تلخ بغض‌ها تا ابد
از قناعت به یک خاطره ، یک یاد
از صبوری من
و جای خالی‌ تو ………


غریبه
ساعت12:23---24 مرداد 1392
فدای تو آجی گلمممممممممممممم

pooya
ساعت11:04---24 مرداد 1392
حالا دیگر حتی گرفتن دستهایت یکی از آرزوهای من است
در آغوش گرفتنت رویای شیرین من است
رویایی که در سر دارم قشنگترین صحنه زندگی من است
تو نمیدانی که آنچه در دل دارم درد چند ساله ی من است


فرزانه
ساعت11:00---24 مرداد 1392
سرفه هایم صدای خورده شیشه میدهد...
به گمانم چیزی در درونم شکسته است...

میسی آجی جون منم همینطور


alonetakstar
ساعت0:41---24 مرداد 1392
آفتاب که میتابد

پرنده که میخواند

و

نسیم که میوزد..

باخودم میگویم حتما حال تو خوب است

که جهان این همه سرشار از شوق است..


حبیب
ساعت0:37---24 مرداد 1392
رو که نیست سنگ پای اهوازی........
پاسخ:میدونم:D


mahdie khanoom
ساعت18:49---23 مرداد 1392
خــــــــدا می داند


چقـــــدر دردناک است


برای آدمـــــی که زخم هایش را


حتی از آیــــنه پنهان کرده است


در وصف خود بگوید:


"آی ..."


pooya
ساعت16:16---23 مرداد 1392
میترسم بمیرم و نتوانم تو را در آغوش بگیرم
نگذار که با حسرت یک لحظه گرفتن دستهایت بمیرم.
میترسم بمیرم و نتوانم به تو ثابت کنم که عاشقت هستم ،
میترسم روزی بیایی و بگویی که من لایقت نیستم.


hedye
ساعت14:58---23 مرداد 1392
دوست داشتنت گناه باشد یا اشتباه ، گناه میکنم تو را حتی به اشتباه . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 مرداد 1392 14:51 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§