نرو...


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

ساعت گوشی هوار میزند وقت خواب است

من اما انرژی خوابیدن هم ندارم

دروغ چرا ناخوش احوالم

این شبها که بی تو ام ، یکی یکی خاطراتت زنده میشوند

داغ میشوند و آتشین

و سلولهای وجودم را میسوزانند

از روزی که رفتی خوب شدم.

خیلی خوب



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت12:49---6 شهريور 1392
سلام شرمنده اگه دیر جوابتو دادم درگیر یه سری امتحانات بودم
یادت نرود که یاد تو در یاد است . آبادی دل برای تو آباد است . از یاد نبر دل حقیرم ای دوست در این دل من همیشه یادت یاد است


فرزانه
ساعت14:45---31 مرداد 1392
دیر آمدی...

تمام شده ام دیگر...

بس که بلعیده ام اندوه نبودنت را...

اما!!!!!!

می بخـــــــــشمـــــــــت!

با آنکه هزار شب بی خوابی طلب دارم از تــو


اجــــــی محـــــدثــــــه
ساعت21:34---30 مرداد 1392
روزگارا که چنین سخت به من میگیری

با خبر باش,که خیلی داری سخت میگیری

والااا

مسخرشو دیگه در آورده ، کره خراا

شیطونه میگه منم مسخرمو در بیارم


pooya
ساعت13:12---27 مرداد 1392
نا امید نشو ، که امیدت از همین دور دستها نیز پیداست ،
عمر عشق زودگذر نیست ، تا آخر دنیاست.
در مرام عشق رفتن نیست ، در مرامش دلشکستن نیست


mahdie khanoom
ساعت10:53---27 مرداد 1392
آدمهايـــي هم هـسـتند
که دلتنگ شان ميشــوي..
دلت ميخواهد
تـوي ســــطر ســطرِ نـوشــته هايت بـاشــند..
حتـي کـــمرنگــ!
حتــي کــــوتـاه...


غریبه
ساعت0:21---27 مرداد 1392
سلام

اومدم برا خداحافظی

دلم برات تنگ میشه مواظب خودت باشی

محتاج دعاتم برام دعا کن
داداشی؟


mahdie khanoom
ساعت0:02---27 مرداد 1392
یه روز یه فرشته بهم گفت:
یه کیسه پول میخوای یا یه دوست خوب؟؟؟
گفتم یه کیسه پول........چون من تورو داشتم.
[گل]


دا____ش ها____دی
ساعت23:15---26 مرداد 1392
در زندگـﮯ بـرآﮮ هر آدمـﮯ ! از یـڪ روز، از یـڪ جــآ،از یـڪ نفـر، بـہ بعـد...! دیگـر هـیچ چیـز مثـل قبـل نیستــ! نـہ روزهآ، نـہ رنگ هآ،نـہ خیـآبـآטּ هآ همـہ چیـز مـﮯ شـود: دلتنگـﮯ...!

raha
ساعت16:32---26 مرداد 1392

ساده مي گويم عزيزم دل بريدن ساده نيست


چشمهاي مهربانت را نديدن ساده نيست


از زمان رفتنت خورشيد را گم کرده ام


ناله هاي ابر را هر شب شنيدن ساده نيست


نادی
ساعت15:57---26 مرداد 1392
من خوبم..!
عاشق نیستم…
فقط گاهی حرف تو ک میشه دلم تنگ میشه…
این ک عشق نیست..
هست..??


hedye
ساعت14:38---26 مرداد 1392
دلمان کوچک است ولی آنقدر جا دارد که برای هر عزیزی که دوستش داریم نیمکتی بگذاریم برای همیشه ...

mahdie khanoom
ساعت10:17---26 مرداد 1392
روزے مے رسَـد کـِﮧ دَر خیال خُـود

جای خالے ام را حِس کـُـنے


دَر دِلَت با بغض بگـُویے :

... " ڪاش اینجآ بود "

اما مَـטּ دیگـَـر


بـﮧ פֿـوآبَت هَم نِمے آیَم!!


raha
ساعت2:12---26 مرداد 1392
خونه اجاره ای داری واس ی آدم تنها...؟قلبشو پیش میده...جونشم ماه ب ماه...
پاسخ:نفسمی:*


rozhina
ساعت23:37---25 مرداد 1392
salam azize delam vay ke che weblog ghashangi dare ba ahangesham kheili hal kardam va khateratamo zende kard mer30 ke be webam sar zadi man linket kardam age delet khast linkam kon va bazam behem sar bezaan mamnoooooon

alonetakstar
ساعت23:01---25 مرداد 1392
زنـــــدگی باید کـــــــــرد

گــــــــاه با یک گل ســــرخ
گـــاه با یــــک دل تـــــــــنگ
گــــاه بایــــد رویـــیــد در پــی ایــن بــــــاران
گــــاه بایــد خنـــدیـــد بـــــــر غـــــمی بـــــــی پـایــان


hedye
ساعت18:48---25 مرداد 1392
گاهــی بایــد آرزوهـایـــت را
مثـل
قاصـــدکـــ
بگــــذاری کـفـــ دســتت
و بــسـپـاریشـــــان به دســـــتــ بـــاد
تا بـروند و ســـهم دیگــــرانـــ شــــوند...


fateme
ساعت17:44---25 مرداد 1392
زن ظریفه نه ضعیفه...!!!
ضعیف اون مردیــــه که یک ساعت نمی تونه
چشم و دلش رو نگه داره...!


mahdie khanoom
ساعت16:40---25 مرداد 1392
هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم

ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها ،
آن هم روی من .......


raha
ساعت16:31---25 مرداد 1392




دو قـلـب دارم !



يـکـي در طـرف ِ چـپ ...



و ديـگـري در طـرف ِ راسـت ...!



آغـوشـت را تـنـگ تـر کــن ...



مـن ايـن تـن ِ دو قـلـب را دوسـت دارم ... !

عشقمی اجی گلم بوخسسسسسسسسسسس...


raha
ساعت16:30---25 مرداد 1392




زمـيـن لـغـزنـده بـشـه...



تـو پـشـت سـرم بـاشـى...



مـن سـر بـخــورم...



تــو بـازومـو بـگـيــرى...



مـن هـول بـشـم تـو هـول بـشـى...



عـاشـقـه ايـن هـول شـدنـام...



اگـه بــرف بـيــــــــــاد...!


آواره مرگ - بهنوش
ساعت14:40---25 مرداد 1392
سلام هم وبت جالب بود هم مطالبش خواستی سر بزن و نظرت رو در مورد تبادل لینک چیه؟
وبلاگ منم موضعش عاشقانه هست


فرزانه
ساعت14:29---25 مرداد 1392
حالم خوب است...
اما...
دلم تنگ آن روزهایی ست که میتوانستم از ته دل بخندم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 25 مرداد 1392 14:12 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§