....


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

اینجا که من رسیده ام …
ته دنیای بدون تو بودن است!!
همانجایی که شاید فکرش را هم نمی کردی دوام بیاورم!
ولی من ایستاده به اینجا رسیده ام!
خوب تماشا کن…
دلم هم تنگ نشده!
یعنی دلم را همانجا پیش خودت گذاشتم …
تو باش و دل من و همه فریادهایی دل من …
 
 


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت12:30---14 شهريور 1392
سلام عزیزم اپم بیا نظرتو بگو

اجــــــی محـــــدثــــــه
ساعت18:53---9 شهريور 1392
بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت ،

فــــقـط بــــایــــد ..

کنــــار ایــستــاد ..

و ..

راه بـــــاز کـــــرد !

بــه هـمـیـن ســـادگــــی !


naeeme
ساعت16:23---9 شهريور 1392
باران بهانه ایست ازجنس حضورتو ،

اگرروزی قطره ای صورتت را بوسید

و گونه هایت گلگون شد به یاد من بیافت ،

چراکه ثانیه هایم سخت می گذرد


alonetakstar
ساعت12:53---9 شهريور 1392
چه بسا خداوند؛

هر گره ای که در کار ما می اندازد؛

همچون گره های قالی باشد؛

که نهایتاً قصد دارد با آن ها؛

نقشی زیبا را بیافریند .


پری ورضا
ساعت1:14---9 شهريور 1392
سلام عزیز عمه خوبی؟ دلم براتون تنگ شده. دوستون دارم.
پاسخ:عمه ای:(


ღشمیم عشقღ
ساعت11:45---8 شهريور 1392
سلامممممممم اجی جوووووووووونم کجایی

naeeme
ساعت15:56---7 شهريور 1392
کککککککککجججججججججججاااااااااا اییییییییییی ااااااااججججججججججججیییییییییی یی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منا
ساعت20:23---6 شهريور 1392
سلام اجی جونم فدات بشم دلم برات خیلی تنگ شده بود ی مدتی نبودم رفته بودم مشهد شرمنده که سرنزدمممممم
اپممممممم


فرزانه
ساعت13:44---6 شهريور 1392
همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی


وقــــتی دلــِت شکــــستـه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :

“بیخـــیآل“…


mahdie khanoom
ساعت13:10---6 شهريور 1392
گـــــــــــــاهــــــــــــــ ـی خلــــــــــوتــــــــــــــ و تنهـــــــــاییم را بــــــــه هـــــم بـــــــــــــــــــــــــریــ ــــــــــــــز..
مگــــــــــــــذار بــه نبــــودنتــــــــــــــــــ عــــادتــــــــ کنـــــــــم....!!

"آپـــــــــــم"


اجــــــی محـــــدثــــــه
ساعت0:29---5 شهريور 1392
ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ پـسره ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ دخترهﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ...؟!


اينا همش ﭼﺮﺗﻪ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺳﮓ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻥ


lovelyscorpion
ساعت14:39---4 شهريور 1392


alonetakstar
ساعت13:12---4 شهريور 1392
شعار مرد زن ذلیل :

خونی که در رگ ماست /

هدیه به همسر ماست


pooya
ساعت12:31---4 شهريور 1392
آن زمان که عاشق شدم ، آن لحظه که تو به قلبم آمدی ،
قلبم تا ابد مال تو شد و نفس کشیدنم به شرط بودن تو شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 3 شهريور 1392 21:11 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§