...


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی!

و هرگاه زیر ِ پایت خش خش ِ برگها را حس کردی!

هرگاه در میان ستارگان آسمان

تک ستاره ای تنها دیدی

برای یک بار در گوشه ای از ذهن خود

نه به زبان!

بلکه از ته ِ قلب خود بگو!

یادت بخیر . . .



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت12:26---23 شهريور 1392
اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت می خرم

چه تجارت دردناکی ست تنهایی !


kati
ساعت12:14---22 شهريور 1392
ما تماشاچيانی هستيم که پشت درهای بسته مانده ايم ...
دير آمده ايم !
خيلی دير ...
پس به ناچار حدس می زنيم , شرط می بنديم , شک می کنيم ...
و آن سو تر صحنه بازی به گونه ای ديگر در جريان است ...!

( حسين پناهی )


رضا
ساعت17:15---16 شهريور 1392
سلام عزیزم روزت مبارک

pooya
ساعت11:53---13 شهريور 1392
تو را میخواهم ، به تو نیاز دارم ،
ای دنیا لحظه ای سکوت کن که من فریادی در سینه دارم
( دوستت دارم عشق من )


رضا
ساعت20:26---12 شهريور 1392
می دانی چنــــد بــــار از فــکـــرم گــذشـــــته



ای ؟!



فقــــط یــــک بــار !



چـــون دیـگـــر هــرگــز از خــیالـــــــم نـــــرفتـــه <
ای . . .<


kati
ساعت10:44---12 شهريور 1392
کمی صبر می کنم ...
قبل از اينکه چشمانم مرا با خود به شهر خواب ببرند ...
منتظر می مانم !
صدايش از دور می آيد ...
قطار افکار و خاطرات از دوردست جاده ی ذهنم در حال رسيدن است ...
کمی صبر می کنم ...
شايد سوار بر آن از "حال" تلخ خويش به "گذشته" شيرينم برسم ...
اما نه ...!
انگار از هر پنجره اش که بيرون را نظاره می کنم ,
تصويری جز سياهی و تلخی بر صفحه چشمانم نقش نمی بندد ...!
انگار سوار شدن بر اين قطار سودی ندارد جز اينکه خواب را از چشمانم بدزدد ...
.
.
می خوابم ...!!!


mahdie khanoom
ساعت16:36---11 شهريور 1392
شمردن ستاره ها سخت نیست .


اگر تو بگویی . . .


به اندازه ی ستاره ها دوستم داری !


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت20:04---10 شهريور 1392
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم . . .نه از روی نیاز . . .نه از روی اجبار . . .و نه از روی تنهایی . .

فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن را دارد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 9 شهريور 1392 23:36 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§