sokot


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

تیـغ روزگــــــار . . .
شاهـرَگـــــــــ "کلامَمـــــــــ" راچـُـنان بریــــــده
کـه سکوتَمـــــــ "بَنـــــد" نمی آیـــــــد .!



نظرات شما عزیزان:

هانیهــ
ساعت8:50---26 شهريور 1392
ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ!
ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻱ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻲ ﺷﻮﻱ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻢ ...
ﺭﻭﺯﮬﺎﯼ ﮔﺮﻣﺖ ؛
" ﺳﺮﺩ ﮔﺬﺷﺖ


mahdie khanoom
ساعت10:11---24 شهريور 1392
من خودم را گم کرده ام
در این هیاهوی بی کسی ها...
خلاصه...همه به دنبال عشق هایی هستند که اخرشان به هوس خطم میشود ...
اما من...
من عاشق خودم هستم که بیخیال این دنیا وعشق هایش شده ام...


naeeme
ساعت12:47---23 شهريور 1392
خودت باش،
کسی هم خوشش نیومد…
نیومد…
که نیومد!
اینجا مجسمه سازی نیست!


مصطفی
ساعت12:23---23 شهريور 1392
سلام یه معذرت خواهی بهت بدهکارم که نتونستم جوابتو بدم معذرت میخوام..

تنهایی ات را از تو گرفتم

در خنده هایم شریکت کردم

نگفته بودی بازرگان عشقی

من از کجا می دانستم سود من تنهاییست



kati
ساعت18:50---22 شهريور 1392
و هزار سال می گذرد بی آنکه فردا فرا رسد ... کسی پشت در نیست و من همیشه در انتظار خواهم بود ...!


ღشمیم عشقღ
ساعت18:46---22 شهريور 1392
ما تماشاچيانی هستيم که پشت درهای بسته مانده ايم ...

دير آمده ايم !

خيلی دير ...

پس به ناچار حدس می زنيم , شرط می بنديم , شک می کنيم ...

و آن سو تر صحنه بازی به گونه ای ديگر در جريان است ...!



( حسين پناهی )<br


اجــــــی محـــــدثــــــه
ساعت15:50---22 شهريور 1392
به سلامتی اونهائی که دوست دارم رو درک می کنند

و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن . . .


احسان
ساعت15:29---22 شهريور 1392
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 شهريور 1392 14:58 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§