...


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار


روی دلم بزرگ می نویسم

" به دلیل تغییر عقیده به حراج می رسد "

به حراج گذاشتم زندگی ام را

هرازگاهی کسی می آید و به ارزان ترین قیمت می خرد

تمام گذشته ای که دیگر نیست

گذشته ای که فقط گذشت !

گذشتنی که هیچ برگشتی ندارد ...


نظرات شما عزیزان:

lovelyscorpion
ساعت18:21---3 مهر 1392
سلام



یاسی جان کجایی؟ حالت خوبه؟؟؟



چی شده نمیای؟ نگرانتم
پاسخ:فدات داداشی


ღشمیم عشقღ
ساعت23:17---2 مهر 1392
اجی جوووووووووووووونم کجایی

احسان
ساعت19:20---2 مهر 1392
اپممممم

ava
ساعت21:22---1 مهر 1392
شمردن ستاره ها سخت نیست .








اگر تو بگویی . . .








به اندازه ی ستاره ها دوستم داری !


هاد______________ی
ساعت14:09---1 مهر 1392

تو کجایی؟؟؟؟


ღشمیم عشقღ
ساعت19:41---28 شهريور 1392
خدایا


دلم هوای دیروز را کرده.


هوای روزهای کودکی را.


دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم


آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای توبیاورد.


دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم


الفبای زندگی را


میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم راشکستند


دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان هر چه


میخواهید بکشید


این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو


دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم


آنرا نچینم


دلم میخواهد ...


می شود باز هم کودک شد؟؟؟؟


راستی خدا!


دلم فردا هوای امروز را می کند؟


lovelyscorpion
ساعت16:15---27 شهريور 1392


mahdie khanoom
ساعت14:02---27 شهريور 1392
گاهـــــــــــــــــــــی وقتـــــــــــــــــها . . .



از کنار غصه ها باید رد شد و گفت :



میـــــــــــــــــــــــگ میـــــــــــــــــــــــــگ . . .!!


حجت
ساعت13:56---27 شهريور 1392
سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست
هزار شاکی خودش داره، خودش گیره گرفتاره

سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست
هزار شاکی خودش داره، خودش گیره گرفتاره

همون بهتر که ساکت باشه این دل
جدا از این ضوابط باشه این دل

از این بدتر نشه رسواییه ما
که تنها تر نشه تنهاییه ما

که کار ما گذشته از شکایت، هنوزم پایبندیم در رفاقت
میریزه تو خودش دل غصه هاشو، آخه هیچکس نمی خواد قصه هاشو

کسی جرمی نکرده گر به ما این روزها عشقی نمی ورزه
بهایی داشت این دل پیشترها که در این روزها نمی ارزه

کسی جرمی نکرده گر به ما این روزها عشقی نمی ورزه
بهایی داشت این دل پیشترها که در این روزها نمی ارزه

سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست
هزار شاکی خودش داره، خودش گیره گرفتاره

سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست
هزار شاکی خودش داره، خودش گیره گرفتاره

که کار ما گذشته از شکایت، هنوزم پایبندیم در رفاقت
میریزه تو خودش دل غصه هاشو، آخه هیچکس نمی خواد قصه هاشو

کسی جرمی نکرده گر به ما این روزها عشقی نمی ورزه
بهایی داشت این دل پیشترها که در این روزها نمی ارزه

کسی جرمی نکرده گر به ما این روزها عشقی نمی ورزه
بهایی داشت این دل پیشترها که در این روزها نمی ارزه

سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست
هزار شاکی خودش داره، خودش گیره گرفتاره

سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست
هزار شاکی خودش داره، خودش گیره گرفتاره

سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست
هزار شاکی خودش داره، خودش گیره گرفتاره


مصطفی
ساعت10:17---27 شهريور 1392
•بـــرگ پـــاییــزی راهـی نـدارد جـــز سُــــــــقوط

وقـتی می دانـد درخت عِشــقِ بَـــرگ تـــــازه ای را در دِل دارد !


taravat
ساعت8:25---27 شهريور 1392
نه من کامنتاتو دوست دارم
متناش عالیه...
مرسی همیشه به من سر میزنیو کامنت میزاری
شوخی کردم دوست من...


hedye
ساعت0:26---27 شهريور 1392
دروغ میــگویـــی...!!!

که دلـــت به بـــودنم خـــوش است...

بـــود یا نبـــودم در رونـــد زنـــدگـــیت هیچ تـــاثیــــری ندارد...

تـــو قلــــبت بــــرای هـــمــه زد جــــز مـــــن...


هاد______________ی
ساعت21:13---26 شهريور 1392
ساکت نیستم
لب هایم هم نسوخته است
تنها تمام ِ من تــاول زده از آشی که نخورده ام …


fateme
ساعت16:51---26 شهريور 1392
ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست !
ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ !
ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ !
ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ !
اپم


raha
ساعت16:06---26 شهريور 1392
در هیاهوی زندگی دریافتم


چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت

در حالیکه گویی ایستاده بودم


چه غصه هایی که فقط باعث سپیدی مویم شد

در حالیکه قصه کودکانه ای بیش نبود


دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود

وگرنه نمیشود


به همین سادگی


کاش نه میدویدم نه غصه میخوردم

فقط او را میخواندم...


raha
ساعت16:05---26 شهريور 1392
ما یک نفر بودیم
و آن یک نفر
تو بودی..
از ما یک نفر،
یکی
عاشق تر بود
و آن یک نفر
تو نبودی...


raha
ساعت16:05---26 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااام اجی عشقم خوبی؟ببخش نفسم نبودم ی مدت منم دوسخت دالم ی دنیا.....راستی نمیدونم ایرانوله دیگ............

pooya
ساعت20:11---25 شهريور 1392
این خزان با تو بهاری شده ، دلم برایت تنگ شده ،
در کنار تو بودن تنها آرزویم شده ، نامت ورد زبانم شده ،
عشق تو بهانه ای برای بودنم شده ، رفتنت کابوس هر شبم شده .


taravat
ساعت19:25---25 شهريور 1392
من ان نبوم که ناله ای از خود سر ندهم

تو را دیدمو از هفت کران بی کران تو را خواستم

جون عممممممم....!!!!

ببین این کامنتات باعث شد من به چرت گفتن بیفتم....!!!!
پاسخ:مگه من چرت و پرت کامنت میدم؟؟؟؟؟؟؟


حجت
ساعت17:37---25 شهريور 1392
برای جلوگیری از “پس رفت” ، “پس باید رفت”

هر “چاله ای” ، “چاره ای” به من آموخت !


مریم
ساعت13:43---25 شهريور 1392
سلام دوست عزیز
وبت قشنگه
لینکت کردم
اگه وقت کردی لینکم کن
خوشحال میشم بهم سر بزنی


ღ♥ღشمیم عشقღ♥ღ
ساعت11:52---25 شهريور 1392


hedye
ساعت9:37---25 شهريور 1392
چه خوشبخت است



خفاشى که بر سقف زندگى مى کند!



به گمانم این دنیا



وارونه اش زیباتر است…!!!


مرضیه
ساعت21:51---24 شهريور 1392
سلام یاسی چطوری؟ اومدم تووبت دلم خیلی گرفته بود اومدم یه نظریم بدم سلامبرسون

هاد______________ی
ساعت21:47---24 شهريور 1392
=
خیلی عالی هستش...DD


احسان
ساعت18:54---24 شهريور 1392
اپمممممم

ღشمیم عشقღ
ساعت18:04---24 شهريور 1392
دوست دارم یک بارانی بلند بپوشم !





و در خیابان شانزالیزه ی ذهنم قدم بزنم و





باورکنم هنوز حرفی در سر دارم





که ارزش ِ گفتن داشته باشد...





حرفی که هرچه هست سر به زیر نیست ...<br
قشنگ بود اما غم انگیز


حجت
ساعت17:09---24 شهريور 1392
دوست دارم یک بارانی بلند بپوشم !


و در خیابان شانزالیزه ی ذهنم قدم بزنم و


باورکنم هنوز حرفی در سر دارم


که ارزش ِ گفتن داشته باشد...


حرفی که هرچه هست سر به زیر نیست ...




taravat
ساعت16:55---24 شهريور 1392
گذشته را به تو فروختم و تو مرا به هیچ...!

احسان
ساعت16:17---24 شهريور 1392
زیبابود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 24 شهريور 1392 16:10 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§