....


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

لَبخـنــבْ ڪـِﮧ مے زنـمــْ



בَر בُنیـآے ڪـوבڪـآنـﮧ פֿـوבتآטּْ فڪـر مے ڪُـنیـב؛


✘ בَرבے نیسـﭞْ ...


✘ زَجـرے نیسـﭞ ...


✘ غَــمے نیسـﭞ ...


امــــآ ...


✦ بـآ هَـر لَبخـنــבْ روحَـمــْ زَخـمــْ بـَر مے בآرבْ ...-


✦قـَﮩـقَـﮩﮧ ڪـِﮧ مےْ زَنـمــْ בْلمــْ ضَجـﮧ مےْ زنـבْ ...


✦ ایـטּْ آَسـﭞْ حڪآیـﭞ ِ ڪَسےْ ڪـﮧ...



√ بـآ خَنـבه هآیشْ בُنیـآیےْ رآ مےْ خنـבانـב



نظرات شما عزیزان:

pooya
ساعت12:38---19 مهر 1392
بــتـــــــرســـیـــــــد از آدم هــــــایــــــــــے ڪـــــــــــــــﮧ . . .

عــــــــاشــــــق نـــیـــســــتــــنـــــــــد . . .

امــــــــــــــا . . .

عــــــــاشــــــق ڪــــــــــــردن را خـــــــــوب بــلــــــدنــــــــــد . . .


آپم خواستی بیا ؟


سمر
ساعت9:51---19 مهر 1392
عالی بودبه منم سربزن

فرزانه
ساعت9:46---15 مهر 1392
همیشه بهم میگفت زندگیمی....



وقتی رفت من بهش گفتم:مگه من زندگیت نیستم؟



گفت آدم برای رسین به عشقش باید از زندگیش بگذره....


فرزانه
ساعت12:57---14 مهر 1392
آهای روزگار...
جایزه اسکار حق توست...
سالهاست که مرا فیلم خود کرده ای...
حال آجی گلمون چطوره؟


taravat
ساعت8:46---9 مهر 1392
صـدای پای تو که می روی

صـدای پای مــرگ که می آید . . . .

دیـگر چـیـزی را نمی شنوم !


hedye
ساعت16:05---7 مهر 1392
عشق بيداد من



باختن يعني لحظه عشق



جان سرزمين يعني يعني



زندگي پاک من عشق ليلي و



قمار مجنون



در عشق يعني ... شدن



ساختن عشق



دل يعني



كلبه وامق و



يعني عذرا



عشق شدن



من عشق



فرداي يعني



كودك مسجد



يعني الاقصي



عشق من







عشق آميختن افروختن



يعني به هم عشق سوختن



چشمهاي يكجا يعني كردن



پر ز و غم دردهاي گريه



خون/ درد بيشمار







عشق من



يعني الاسرار



كلبه مخزن



اسرار يعني


hedye
ساعت16:02---7 مهر 1392
چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم
تمبر و پاکت هم هست
و یک عالمه حرف
کاش کسی جایی منتطرم بود…


هاد______________ی
ساعت18:47---5 مهر 1392
وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشه بیشتر تنهاست

چون به هیچکس جز همان آدم فکر نمی کنه


احسان
ساعت22:21---3 مهر 1392
قشنگ بود مرسی

احسان
ساعت22:21---3 مهر 1392
قشنگ بود مرسی

hedye
ساعت22:10---3 مهر 1392
خدایا...
آلودگی آدمها از حد گذشته...
زمین را تعطیل نمیکنی؟؟!!


taravat
ساعت22:07---3 مهر 1392
=
یاسی....؟؟؟؟!!!!
DD


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 3 مهر 1392 21:8 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§