......


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

یه وقتایی هم هست
که مزه ی بودن یکی
یه جوری رفته زیر دندونت!!
که وقتی ازش دوری
همه چی میشه زهرمار!

 



نظرات شما عزیزان:

ava
ساعت23:13---1 دی 1392
ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﺯﺩﯾﺪﯼ
ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﭘﮋﻣﺮﺩﯼ
ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﺮﻓﺘﯽ
ﺻﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﻬﺎ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﯽ
ﻧﺎﻥﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩﯼ ﺣﺘﯽ ﻧﻤﮑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﯽ
ﻫﻤﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺣﻼﻟﺖ ﺑﺎﺷﺪ
جز…
ﺟﺰ…
ﻟﺮﺯ ﺩﻟﻢ ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﻮﺳﻪ ﺣﺮﺍﻣﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ مرا ﺑﻪ
ﮔﻨﺎﻩ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ…
_________________
آپم عزیزم.


خواهری
ساعت0:11---1 دی 1392
وقتی فشارش میدی ، وقتی لمسش میکنی، وقتی لباتو میزاری رو سوراخ تنگش ، وقتی آبش میاد تو دهنت
تازه میفهمی چه اناریه (انار ساوه)
شب یلدا مبارک


ღشمیم عشقღ
ساعت20:13---23 آذر 1392
سلام اجی یاسی جون کجایی فدات شممممم

هادی
ساعت23:08---20 آذر 1392
سلام ابجی کجا هستی..

lovelyscorpion
ساعت10:00---28 آبان 1392
اهای فسقلی چش سفید
کجایی تو

دلم هواتو کرده
پاشو بیا دیگه
کم درس بخون


pooya
ساعت19:13---26 آبان 1392
سلام
خوبم
فقط خیلی نگرانت شدم





یونس
ساعت20:55---23 آبان 1392
سلام یاسی جون

شرمنده که خیلی وقته بهت سر نزدم و کامنت نذاشتم

واقعا شرمندم کردی

مرسی


احسان
ساعت12:20---10 آبان 1392
اپم بیا

pooya
ساعت21:50---8 آبان 1392
سلام عزیزم آپم دوست داشتی بیا

احسان
ساعت14:10---8 آبان 1392
اپم بیا

naeeme
ساعت13:45---7 آبان 1392

خدایــــــــــا...

دردهایم از آن بالا کوچک دیده می شوند..

بیا مشکلات را رودررو حل کنیم.....


فرزانه
ساعت12:28---7 آبان 1392
دوست مجازی من...
چند وقت است برایت مینویسم
و تو میخوانی
وگاهی تو مینویسی و من میخوانم

دوست مــــــــــجازی من

این روزها درد دلهایمان را
به زبان نمی آوریم
تایپ میکنیم

مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود
روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم

نامت زیباست اما افسوس مجازی هستی

پشت هر یک از این نوشته ها یک نفرنشسته است
میخواند،فکر میکند،گاهی هم گریه میکند،یا میخندد

برای چند دقیقه هم که باشد از دنیای واقعی مرخصی میگیری
مینشینی برای دل خودت
گاهی هم شب و روز میچرخی در این دنیای رمز دار

ولی میدانم

قدر تمام لبخندهایت تنها هستی
اگر همدمی بود که مجازی نمیشدی

دوست مــــــــــجازی من

گاهی آنقدر بیخود میشویم بین یک دنیا دروغ و اعتقاد

فراموش میکنیم خودمان را
دور میزنیم منطق و باورهایمان را
میخندیم/گاهی هم دروغ میگوییم

نمیدانم....
شاید این معجزه ی مـــــجازی بودنت باشد

دوست مجازی من

بودنت را قدر میدانم♥


فرزانه
ساعت14:06---5 آبان 1392
همه گفتند:
بخشش از بزرگان است،
من بخشیدم و هیچ کس نگفت
چقدر بزرگ شدى
همه گفتند:
بلد نبودى حقت را بگیرى …!


احسان
ساعت21:47---4 آبان 1392
یاسی خوبی راستی اپم بیا

فرزانه
ساعت13:14---4 آبان 1392

راستی خدا،


دلم هوای دیروز را کرده !


هوای روزهای کودکی را...


دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم،


آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد...!


دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم،


الفبای زندگی را،


میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند...!


دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان


هر چه میخواهید بکشید،


این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو !


دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم


آن را نچینم...!


دلم میخواهد …


می شود باز هم کودک شد؟؟


راستی خدا !


دلم فردا هوای امروز را می کند...!!!


فرزانه
ساعت20:11---3 آبان 1392
به دلتنگی هایم دست نزن

می شكند بغضــم یك وقت !!

آنگاه غرق می شوی

در سیلاب اشكهایی كه

بهانه ی روانــشدنش هستی !! . . .


فینگیلی
ساعت20:00---2 آبان 1392
وبلاگت خیلی زیبببببببببباس
سلام عجیجم یه سایت تفریحی و سرگرمی هست پر پسرودختره اونجا میتونی اواتارخومشل واسه خودت بزاری وامتیاز بگیری درجه بگیری بیا یه سر بزن تو رو خدا www.2forums.ir/


pooya
ساعت12:53---2 آبان 1392
سلام عزیزم
عیدت مبارک .......



نگین
ساعت13:04---1 آبان 1392
هر قطره اشک نشان دل شکستگی است ، هر سکوت نشان “تنهایی” است
هر لبخند نشان مهربانی است ، هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است


احسان
ساعت16:41---30 مهر 1392
اپم بیا

kati
ساعت19:07---28 مهر 1392
بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست اگر بشکنه دیگه اعتراض نیست التماسه. دکتر شریعتی.

ارش
ساعت10:36---28 مهر 1392
فرهنگ لغات زنان :
۱- آره یعنی نه
۲- نه یعنی آره
۳- ما با ید با هم حرف بزنیم یعنی بشین فقط گوش کن
۴- هر کار دوست داری بکن یعنی بکن ولی بعد دهنت سرویسه
۵- چقد منو دوست داری ؟ یعنی یه گندی زدم می خوام بگم
۶- دو دقیقه دیگه حاضرم یعنی دو ساعت علافی !!!

به ما هم سر بزن[گل]



احسان
ساعت23:11---27 مهر 1392
اپم بیاااا

نگین
ساعت18:49---27 مهر 1392
خدایـــــــــــــــــــــــــا همه ی آدما رو عاشق کن...
حتی اگه به عشقشون نرسن بازم عاشقشون کن...
بزار بهشون ثابت بشه زندگی بدون عشـــــق یعنی"هیـــــــــــــــــــچ"


ava
ساعت18:46---27 مهر 1392
احساس خوبی به آدم دست میده وقتی از یه نفر میشنوی ” مواظب خودت باش ” ! اما احساس خیلی بهتری به آدم دست میده وقتی میشنوی ” خودم مواظبتم ” !

فرزانه
ساعت13:27---25 مهر 1392
لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !
جلوى واژه ى نبودن نوشته اند : “عدم حضور شخصى یا چیزى” ؛ همین !
چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند ؟!


احسان
ساعت14:06---24 مهر 1392
اپم

هاد______________ی
ساعت21:13---22 مهر 1392
دلم هوای تو را می کند می روم سراغ شعرهایم

این روزها خوب یاد گرفته ام خود را به کوچه علی چپ بزنم


احسان
ساعت17:38---22 مهر 1392
عالی بود مرسییی

pooya
ساعت12:19---22 مهر 1392
گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای
من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام
به خاموشی مغرورانه ات
شکستی تو مرا



فرزانه
ساعت12:19---22 مهر 1392
عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده...

امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق...!

و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!

و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگریست...

و غمَــت سـهم ِ مــن!


شمیم عشق
ساعت21:55---21 مهر 1392
پسرک جلوی خانومی را میگیرد و با التماس میگوید :

خانم ! تو رو خدا یه شاخه گل بخرید

زن در حالی که گل را از دستش میگرفت

نگاه پسرک را روی کفش هایش حس کرد،

چه کفش های قشنگی دارید !

زن لبخندی زد و گفت:برادرم برایم خریده است دوست داشتی جای من بودی؟؟

پسرک بی هیچ درنگی محکم گفت :

نه…

ولی دوست داشتم جای برادرت بودم !!!



… تا من هم برای خواهرم کفش می خریدم..

[Web] -


naeeme
ساعت21:16---21 مهر 1392
صدا میکنم"تورا"
این"جانی" که میگویی
جانم رامیگیرد...!!
نزن این حرف هارا
دل من جنبه ندارد
موقعی که نیستی...
دمار ازروزگارم درمی آورد....!!!


کجاااااااییی شما؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 21 مهر 1392 21:4 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§