قاصدک


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

قاصدک غم دارم،

غم اوارگی و در به دری،غم تنهایی و خونین جگری

قاصدک وای به من،همه از خویش مرا می رانند

همه دیوانه ودیوانه ترم میخوانند.

مادر من غم هاست،مهد و گهواره ی من ماتم هاست.

قاصدک دریابم!روح من عصیان زده و طوفانیست

آسمان نگهم بارانیست.قاصدک غم دارم

غم به اندازه سنگینی عالم دارم.

قاصدک غم دارم غم من صحرا هاست

افق تیره او ناپیداست.قاصدک دیگر از این پس منم و تنهایی

و به تنهایی خود در هوس عیسایی

و به عیسایی خود،منتظر معجزه ای غوغایی.

قاصدک زشتم من زشت چون چهره ی سنگ خارا

زشت مانند زال دنیا.

قاصدک حال گریزش دارم

می گریزم به جهانی که در ان پستی نیست

پستی و مستی و بدمستی نیست

می گریزم به جهانی که مرا ناپیداست

شاید ان نیز فقط یک رویاست!!!



نظرات شما عزیزان:

فراهانی
ساعت12:36---8 فروردين 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 7 فروردين 1392 21:24 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§